PRESSMEDDELANDEN

ARKIV PRESSMEDDELANDEN

Här visas alla våra investerarrelaterade pressmeddelanden, både regulatoriska och icke-regulatoriska. Du kan filtrera på typ av pressmeddelande och år.

Halvårsrapport januari – juni 2022

Holmströmgruppen genomförde i mars 2021 en omstrukturering av koncernen. Genom att samordna bolag med bostads- och samhällsfastigheter samt aktieposter i Magnolia Bostad och Vincero Fastigheter skapades en ny underkoncern under ett nytt moderbolag, Holmström Fastigheter Holding AB (publ), (”Holmström Fastigheter”).

Klippudden Fastigheter tillsätter ny VD

Styrelsen i Klippudden Fastigheter meddelar att Daniel Goldman tar över posten som VD i bolaget från 1 november 2022. Han efterträder Gustav Carp som de senaste sex åren arbetat med att bygga upp en stabil plattform med både stark tillväxt och aktiv förvaltning.

Delårsrapport januari – mars 2022

Holmströmgruppen publicerar årsredovisning för 2021 och redovisar sitt bästa resultat någonsin

Holmströmgruppen publicerar årsredovisning för 2021 och redovisar återigen rekordsiffror. Bakom bolagets utveckling ligger framgångar inom koncernens samtliga delar.

Kommuniké från bolagsstämma i Holmström Fastigheter

Holmström Fastigheter höll under fredagen den 29 april 2022 sin årsstämma där stämman beslutade om utdelning enligt styrelsens förslag.